Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł! Do you want to support owner of this site? Click here and donate to his account some amount, he will be able to use it to pay for any of our services, including removing this ad.

 

Przejdź szkolenie

Jesteś pracowniczką firmy lub instytucji publicznej i chciałabyś się dowiedzieć, jak najlepiej pomóc osobie niewidomej w Twojej pracy i poza nią?
Jesteś osobą decyzyjną, której zadaniem jest dbać o kompetencje podległych pracowników?

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE!

Jakie szkolenie proponujemy?

Opowiadamy, jak wygląda przestrzeń publiczna w naszych oczach. Przytaczamy przykłady i anegdoty. Dyskutujemy o realnych sytuacjach, które zdarzyły się lub mogą się zdarzyć uczestnikom. Rozmawiamy o tym, jak się zachowaliśmy lub jak moglibyśmy się zachować. Patrzymy na sytuacje z różnych punktów widzenia. I ćwiczymy.


• Podstawowe szkolenie trwa 4 godziny,
• Prowadzi je dwójka trenerów,
• Obejmuje naukę obsługi osoby niewidomej i niedowidzącej w typowych sytuacjach w Państwa firmie/instytucji, oraz   w podstawowych sytuacjach życia codziennego,
• Jego treść opiera się na zawartości poradnika KOKON oraz na naszych doświadczeniach,
• Na treść składają się zagadnienia z działów najbliższych specyfice Państwa firmy/instytucji, oraz treści uniwersalne z działów 1 do 4,
• Szkolenie jest mieszanką opowieści, dyskusji, pokazów i ćwiczeń praktycznych,
• Jego szczegółowy program opracowujemy z Państwem
• Najlepszym miejscem na szkolenie jest Państwa salka szkoleniowa, oraz przykładowe miejsca pracy (dla demonstracji i ćwiczeń),
• Możemy też opracować szkolenie o innym programie, np. szkolenie 8-godzinne lub serię szkoleń,

Korzyści dla pracowników:
• są świadomi specyficznych ograniczeń i potrzeb osób niewidomych i niedowidzących,
• wiedzą, jak można się zachować w danej sytuacji, a jakie zachowania są niewskazane,
• potrafią pomóc osobie niewidomej i niedowidzącej w pracy i w życiu prywatnym,
• mają satysfakcję z podniesienia swoich kompetencji społecznych,

Korzyści dla pracodawcy:
• podniesienie jakości obsługi klientów/interesantów,
• więcej zadowolonych klientów/interesantów, unikanie negatywnych opinii,
• podniesienie kompetencji, pewności siebie i poczucia satysfakcji pracowników,

Korzyści dla Pani, Pana, społeczeństwa:
• Świat staje się trochę lepszy! To mało? :)

SZKOLENIA BEZPŁATNE

W okresie od lutego do czerwca 2016. oferujemy bezpłatne szkolenia. Odbywają się one w ramach projektu dofinansowanego przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej – w ramach którego powstał nasz poradnik. Kto pierwszy, ten lepszy, więc zgłoście Państwo swoją organizację!

Zainteresowanych prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy:
Tel. +512 292 775
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 „Projekt dofinansowany ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich”